Novinky
Nový rok

Začal nám nový rok a my máme nový článek na našem webu. Tak se podívejte, navíc zanedlouho bude další, další, ... :-) A bude nové zboží a ...

více
Odstartováno

A je to tady, začínáme... Snažíme se nabízet originální zboží, které se nám snad bude dařit co nejčastěji doplňovat. Předem všem děkujeme za podporu a případné nákupy. Již nyní máme...

více

Obchodní a reklamační podmínky

Úvod Obchodní podmínky
Tyto obchodní a reklamační podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.wanatit.cz, jehož provozovatelem je: Jiří Nevěřil, Fryčajova 152, 614 00 Brno, IČ: 69743681, DIČ: CZ7409265347, dále jen provozovatel.

Veškeré ceny jsou uváděny včetně DPH. Všeobecné podmínky pro nakupování prostřednictvím internetového obchodu www.wanatit.cz se řídí platnou legislativou a dále níže uvedenými obchodními podmínkami.

 

Výrobky nejsou určeny pro děti mladší tří let – nebezpečí spolknutí malých částí.

 

OBJEDNÁVKA

Veškeré objednávky podané prostřednictvím tohoto internetového obchodu jsou považovány za závazné. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami, a že s nimi souhlasí.
Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové zprávy, zaslané na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem.
V případě nejasností může provozovatel kontaktovat zákazníka prostřednictvím jím sdělených údajů, a proto je v zájmu zákazníka zadávat tyto údaje pravdivě a svědomitě.

Zákazník je srozuměn s tím, že vzhledem k různým typům monitorů, se může barva nabízeného zboží na fotkách v eshopu mírně lišit od barev zboží ve skutečnosti. Vzhledem k převaze ruční práce při výrobě předmětů nabízených v našem e-shopu upozorňujeme na možnost mírných odchylek v provedení zboží oproti fotografii.

Storno objednávky lze provést do 24 hodin od objednání a to telefonicky na čísle 608 71 30 35 a nebo písemně na e-mail: shop@wanatit.cz



DODÁNÍ ZBOŽÍ

Při objednávce od 1000 Kč je dopravné ZDARMA.

Veškeré zboží, které nabízíme, máme fyzicky na skladě a bude od nás expedováno nejpozději následující pracovní den po přijetí platby za objednané zboží, případně následující pracovní den v případě osobního odběru. Zboží doručujeme následujícími způsoby:

• osobní odběr v prodejně Galanterie Popleta, Pálavské náměstí 6, Brno-Vinohrady – zdarma;

• zaslání Českou poštou jako doporučený balíček – 75 Kč, pošta negarantuje termín dodání;

• zaslání Českou poštou jako Balík do ruky – 110 Kč, pošta garantuje dodání do druhého dne od podání;

• dodání službou www.zasilkovna.cz, nutno vybrat pobočku, kde si zboží vyzvednete – 60 Kč.

 

 
ZPŮSOB PLATBY

Zákazník má na výběr z následujících typů plateb:

 

Hotově – při převzetí zásilky osobně v Galanterii Popleta, za hotovostní platbu neúčtujeme žádné poplatky.

Dobírka – zboží zaplatíte až při doručení zboží na adresu uvedenou v objednávce, případně na výdejním místě služby Zásilkovna.cz (pokud si vyberete tento způsob platby, k poštovnému se připočte 20 Kč, případně 15 Kč u služby Zásilkovna.cz). 

On-line platba – možnost zaplatit předem na účet u Unicredit Bank (č.ú.: 311 851 3024/2700) a nebo přes platební bránu GoPay – kartou, GoPay účet, Mplatba, SuperCASH a další. Pokud si vyberete tento způsob platby, k dopravnému se již žádný poplatek nepřipočte. Zboží expedujeme nejpozději následující pracovní den po připsání platby na náš účet.

 

karetni asociace

 



EET

E-shop se řídí podle ustanovení §12 odst. 3 písm. h)ZoET – evidovanou tržbou nejsou také tržby z drobné vedlejší podnikatelské činnosti veřejně prospěšných poplatníků. (O příjem z drobné vedlejší činnosti se ve smyslu ustanovení §12 odst. 3 písm. h) ZoET bude jednat v případě, že veřejně prospěšný poplatník v roce, jež předchází roku, ve kterém by mu bez dalšího vznikla povinnost evidence tržeb z vedlejší podnikatelské činnosti, neměl příjem/výnos z této činnosti vyšší než 175 000 Kč, nebo tyto příjmy činily méně než 5 % z celkových příjmů/výnosů veřejně prospěšného poplatníka za sledované období.)


PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Při převzetí zboží ve vlastním zájmu prosím překontrolujte neporušenost obalu, zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Poškozené zboží máte právo odmítnout převzít. V případě poškozené zásilky vyplňte prosím s doručovatelem záznam o poškození při doručování. O této skutečnosti nás prosím informujte na výše uvedených kontaktech.


ZÁRUKY A REKLAMACE

Reklamace je nepříjemná, případné vady výrobku nejsou naší vinou a my ji musíme řešit. Budeme se Vám proto snažit vyjít vstříc a vyřízení reklamace co nejvíce zjednodušit a urychlit. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením a nesprávným zacházením.

Pokud zjistíte vady na výrobku, prosím, informujte nás mailem nebo telefonicky o této skutečnosti.

Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží v internetovém obchodě www.wanatit.cz, čehož důkazem je daňový doklad – faktura. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace. Zboží posílejte doporučeně, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám.


MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU
U zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu www.wanatit.cz má zákazník do 14 dnů od doručení zboží nárok na odstoupení od smlouvy, tedy nárok na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené. Zboží prosím posílejte dostatečně zabalené, jelikož neručíme za vady způsobené přepravou zboží v nedostatečném obalu. Ke zboží musí být přiložena faktura vypovídající o zakoupení zboží u provozovatele.
O vrácení zboží musí zákazník předem informovat dodavatele na adrese: shop@wanatit.cz.

Zboží musí být odesláno nejpozději 14. den od data doručení zákazníkovi na adresu provozovatele. Poštovné (dopravné) spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží by mělo být zasláno doporučeně a pojištěné na částku odpovídající hodnotě zboží, protože neručíme za případnou ztrátu na cestě k nám. Zboží nesmí být zasíláno na dobírku, taková zásilka nemůže být z naší strany přijata!
Po doručení zásilky bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající plné kupní ceně zaplacené za zboží včetně nákladů na dopravu k zákazníkovi.

 

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
Podle zákona č. 378/2015 Sb. je možno případné spory ohledně reklamace řešit mimosoudní cestou prostřednictvím České obchodní inspekce. Pro podání k ČOI (www.coi.cz) lze využít on-line formuláře na adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr. Podnět je možné zaslat ČOI také písemně, případně zanést ústně do protokolu. Kontakty na inspektoráty jsou dostupné na adrese www.coi.cz/cz/o-coi/kontakty-inspektoraty.



OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Respektujeme vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout plnohodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy poskytnuty žádnému třetímu subjektu, s výjimkou přepravce.

Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek.

Osobní údaje budou na základě písemné žádosti kupujícího vymazány z naší databáze.

Provozovatel obchodu www.wanatit.cz Jiří Nevěřil, IČ: 69743681 je registrován u úřadu pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem 00060340.

Copyright 2015 - 2024 © wanatit.cz – Orientální zboží s příběhem