Začal nám nový rok a my máme nový článek na našem webu. Tak se podívejte, navíc zanedlouho bude další, další, ... :-) A bude nové zboží a ...
víceReklamační podmínky
Tyto reklamační podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.wanatit.cz, jehož provozovatelem je: Jiří Nevěřil, Fryčajova 152, 614 00 Brno, IČ: 69743681, DIČ: CZ7409265347, dále jen provozovatel.
ZÁRUKY A REKLAMACE
Reklamace je nepříjemná, případné vady výrobku nejsou naší vinou a my ji musíme řešit. Budeme se Vám proto snažit vyjít vstříc a vyřízení reklamace co nejvíce zjednodušit a urychlit. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením a nesprávným zacházením.
Pokud zjistíte vady na výrobku, prosím, informujte nás mailem nebo telefonicky o této skutečnosti.
Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží v internetovém obchodě www.wanatit.cz, čehož důkazem je daňový doklad – faktura. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace. Zboží posílejte doporučeně, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám.
MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU
U zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu www.wanatit.cz má zákazník do 14 dnů od doručení zboží nárok na odstoupení od smlouvy, tedy nárok na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené. Zboží prosím posílejte dostatečně zabalené, jelikož neručíme za vady způsobené přepravou zboží v nedostatečném obalu. Ke zboží musí být přiložena faktura vypovídající o zakoupení zboží u provozovatele.
O vrácení zboží musí zákazník předem informovat dodavatele na adrese: shop@wanatit.cz.
Zboží musí být odesláno nejpozději 14. den od data doručení zákazníkovi na adresu provozovatele. Poštovné (dopravné) spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží by mělo být zasláno doporučeně a pojištěné na částku odpovídající hodnotě zboží, protože neručíme za případnou ztrátu na cestě k nám. Zboží nesmí být zasíláno na dobírku, taková zásilka nemůže být z naší strany přijata!
Po doručení zásilky bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající plné kupní ceně zaplacené za zboží včetně nákladů na dopravu k zákazníkovi.
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
Podle zákona č. 378/2015 Sb. je možno případné spory ohledně reklamace řešit mimosoudní cestou prostřednictvím České obchodní inspekce. Pro podání k ČOI (www.coi.cz) lze využít on-line formuláře na adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr. Podnět je možné zaslat ČOI také písemně, případně zanést ústně do protokolu. Kontakty na inspektoráty jsou dostupné na adrese www.coi.cz/cz/o-coi/kontakty-inspektoraty.